Znów ponad 40 000 obserwacji

Kolejna edycja katalogu PTBRiO jest okazją do kolejnych podsumowań, tym razem roku 2013.

Również w tym okresie przeprowadziliśmy ponad 40 000 obserwacji tajemniczego klienta. A tutaj znajduje się ubiegłoroczny ranking firm.

A oto wyniki rankingu z roku ubiegłego

Czytaj dalej

Nowa strona www

Już na początku maja udostępniony został nowy serwis Internetowy naszej firmy. Strona choć ciągle testowana i uzupełniana jest już dostępna.

Czytaj dalej

Tajemniczy klient odwiedza salony

Tradycyjnie w maju tajemniczy klient odwiedza salony. Nasz zespół wspólnie z Tygodnikiem Auto Świat przeprowadzi największe porównawcze badania jakości obsługi w salonach sprzedaży nowych samochodów. Będzie to już 11 edycja tego projektu, a po raz 10 badanie realizowane będzie według niezmiennej metodologii. Tajemniczy klient odwiedza salony największych producentów i importerów samochodów.

Wyniki badania opublikowane zostaną w połowie lipca. Dodatkowo z okazji 10-lecia projektu planujemy serię artykułów podsumowujących ostatnie 10 lat badań i 10 lat zmian w jakości obsługi klienta w salonach samochodowych.

W podsumowaniu ubiegłego 10-cio lecia przeanalizujemy jak zmieniałam się jakość obsługi w tym czasie, spojrzymy na zmiany w organizacji salonów sprzedaży nowych samochodów oraz dostępność i przebieg jazd testowych. Pokażemy która z marek zdobyła super puchar dziesięciolecia, która wygrała najwięcej razy i która najczęściej ...

Czytaj dalej

Test największy

Test największy

Według najnowszego katalogu PTBRiO prezentującego rynek badań w roku 2012 nasze firma po raz kolejny zajęła pierwsze miejsce pod względem liczby wykonanych obserwacji tajemniczego klienta

 

Czytaj dalej

Zadowolony klient w salonie

  • 4 stycznia 2014

Którzy dealerzy i klienci są zadowoleni?

Źródło: 1 lipca 2013, godz. 12:30 autor: Mart

Jak traktowani są klienci w salonach samochodowych? Jak samym dealerom współpracuje się z importerami samochodów? Które marki wypadają najlepiej pod tym względem? W ostatnim czasie opublikowano na ten temat ciekawe wyniki badań.

Sukces finansowy stacji dealerskiej zależy w głównej mierze – oprócz wahań popytu czy zmieniających się warunków rynkowych – także od dobrej współpracy z importerem. To jego działania decydują o jakości i dostępności sprzedawanych samochodów, skuteczności ogólnopolskich kampanii reklamowych czy atrakcyjności ofert rabatowych. Dodatkowo, decyzje centrali obejmujące wysokość marż dealerskich czy nakładów inwestycyjnych związanych z wyposażeniem salonu i serwisu w decydujący sposób wpływają na rentowność dealerskiego biznesu.

Co roku, na całym świecie, realizowane są niezależne badania satysfakcji dealerów samochodów z jakości współpracy ze swoimi importerami. W Polsce badanie takie, według standardów przyjętych w krajach Unii Europejskiej i USA, jest realizowane ...

Czytaj dalej

Głosowanie

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

  • Tak (67%, 137 Głosów)
  • Nie (24%, 49 Głosów)
  • Nie mam zdania (9%, 19 Głosów)

Liczba głosów: 205

Loading ... Loading ...

Nasi Klienci

Firmy z którymi pracowaliśmy: