Tajemniczy klient odwiedza salony

Tradycyjnie w maju tajemniczy klient odwiedza salony. Nasz zespół wspólnie z Tygodnikiem Auto Świat przeprowadzi największe porównawcze badania jakości obsługi w salonach sprzedaży nowych samochodów. Będzie to już 11 edycja tego projektu, a po raz 10 badanie realizowane będzie według niezmiennej metodologii. Tajemniczy klient odwiedza salony największych producentów i importerów samochodów.

Wyniki badania opublikowane zostaną w połowie lipca. Dodatkowo z okazji 10-lecia projektu planujemy serię artykułów podsumowujących ostatnie 10 lat badań i 10 lat zmian w jakości obsługi klienta w salonach samochodowych.

W podsumowaniu ubiegłego 10-cio lecia przeanalizujemy jak zmieniałam się jakość obsługi w tym czasie, spojrzymy na zmiany w organizacji salonów sprzedaży nowych samochodów oraz dostępność i przebieg jazd testowych. Pokażemy która z marek zdobyła super puchar dziesięciolecia, która wygrała najwięcej razy i która najczęściej ...

Czytaj dalej

Test największy

Test największy

Według najnowszego katalogu PTBRiO prezentującego rynek badań w roku 2012 nasze firma po raz kolejny zajęła pierwsze miejsce pod względem liczby wykonanych obserwacji tajemniczego klienta

 

Czytaj dalej

Zadowolony klient w salonie

  • 4 stycznia 2014

Którzy dealerzy i klienci są zadowoleni?

Źródło: 1 lipca 2013, godz. 12:30 autor: Mart

Jak traktowani są klienci w salonach samochodowych? Jak samym dealerom współpracuje się z importerami samochodów? Które marki wypadają najlepiej pod tym względem? W ostatnim czasie opublikowano na ten temat ciekawe wyniki badań.

Sukces finansowy stacji dealerskiej zależy w głównej mierze – oprócz wahań popytu czy zmieniających się warunków rynkowych – także od dobrej współpracy z importerem. To jego działania decydują o jakości i dostępności sprzedawanych samochodów, skuteczności ogólnopolskich kampanii reklamowych czy atrakcyjności ofert rabatowych. Dodatkowo, decyzje centrali obejmujące wysokość marż dealerskich czy nakładów inwestycyjnych związanych z wyposażeniem salonu i serwisu w decydujący sposób wpływają na rentowność dealerskiego biznesu.

Co roku, na całym świecie, realizowane są niezależne badania satysfakcji dealerów samochodów z jakości współpracy ze swoimi importerami. W Polsce badanie takie, według standardów przyjętych w krajach Unii Europejskiej i USA, jest realizowane ...

Czytaj dalej

Tajemniczy klient wysyła maila

Tajemniczy klient wysyła maila z zagranicy w sprawie Euro. Jak mu odpowiadano?

Żródło: 12 maja 2012, godz. 11:00 autor: Michał Sielski

Tajemniczy klient wysyła maila. Marketingowcy z Gdyni sprawdzili jak 15 oficjalnych portali obsługujących Euro 2012 odpowiada na pytania zagranicznych turystów. W niektórych przypadkach dostali wyczerpujące odpowiedzi, ale ponad połowa e-maili pozostała bez jakiegokolwiek odzewu.

Tajemniczy klient wysyła maila

„Hello, we are a group of ten caravans. We want visit Gdansk on 16th June and leave on the next day. Can you recommend us a good comfortable camping? And we need for the Afternoon a Sightseeing tour with a german speaking guide an a bus. It would be great if you can help me. Thanks, Ella Jankow”

Taki mail przyszedł do naszej redakcji pod koniec kwietnia. W ciągu kilku godzin odpisaliśmy na niego podając linki do trójmiejskich campingów oraz ...

Czytaj dalej

Tajemniczy klient zakłada konto

Źródło: Rzeczypospolita 05-09-2005 Autor: ALEKSANDRA BIAŁY

Według umówionego scenariusza zakładają konta, biorą kredyty, kupują polisy lub tylko pytają o wyliczenie składki. Tajemniczy klienci coraz częściej wynajmowani są przez banki lub firmy ubezpieczeniowe

Bywa, że w ich rolę wcielają się kobiety z kilkuletnim dzieckiem, które może nieźle marudzić, gdy mama pyta o trudne finansowe szczegóły.

Za jedną wizytę takiego klienta, sprawdzającego standardy obsługi, instytucja finansowa płaci firmie badawczej około 100 zł.

Modne badanie

Na początku roku na takie badania skusił się Bank BPH. – Pierwsze wyniki nie były zbyt zadowalające – przyznaje Jacek Balcer, rzecznik prasowy banku. Na sto możliwych punktów, placówki BPH zebrały 65. Po analizie wyników i dodatkowych szkoleniach lipcowe badanie przyniosło poprawę. Średnia ocena placówki banku skoczyła do 80 punktów.

Ergo Hestia zaczęła w listopadzie 2002 r. – Badania prowadzimy na dwa sposoby – ...

Czytaj dalej

Głosowanie

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

  • Tak (67%, 137 Głosów)
  • Nie (24%, 49 Głosów)
  • Nie mam zdania (9%, 19 Głosów)

Liczba głosów: 205

Loading ... Loading ...

Najczęściej czytane

Nasi Klienci

Firmy z którymi pracowaliśmy: