Badania rynku w CBM Test

Badania rynku w CBM Test. CBM Test jest agencją badawczą założoną w 2000 roku. Od początku naszej działalności specjalizujemy się w badaniach rynku zawiązanych z satysfakcją klientów, satysfakcją pracowników i jakością obsługi. Od wielu lat jesteśmy liderem badań Mystery Shopping. Co roku realizujemy blisko 40 000 obserwacji tego typu.

Nasze doświadczenie to nie tylko projektowanie i realizacja badań jakości obsługi ale również doradztwo w zakresie tworzenia i modyfikacji standardów obsługi Klienta oraz wdrażania programów badania jakości.

Ponadto w swojej ofercie posiadamy pełen zakres badań rynku. Badania rynku jakie realizujemy to między innymi: badania jakościowe (FGI, IDI), badania CATI, badania CAWI, badania opinii pracowniczej. Więcej o badaniach dostępnych w CBM Test

Od wielu lat nasza firma jest liderem badania jakości obsługi. co roku realizujemy ponad 40 000 obserwacji tego typu. W historii naszej firmy zrealizowaliśmy ponad 300 000 obserwacji tego typu, dla kilkudziesięciu klientów.

Od 11 lat prowadzimy projekt porównujący jakość obsługi w sieci salonów sprzedaży nowych samochodów Mystery Driver. Podsumowanie tego badania co roku publikowane jest przez tygodnik Auto Świat. Jest to największe i najdłużej realizowane badanie tego typu w Polsce.

badania rynku

 

Największą siła naszej firmy jest stały i niezmienny od lat zespół badaczy. To doświadczenie naszych pracowników pozwala nam świadczyć usługi najwyższej jakości. Dzięki naszemu doświadczeniu oraz innowacyjności niektórzy spośród naszych klientów pracują z nami od ponad 10 lat. Dzięki naszej pracy udaje się nam wnosić nasz wkład w zmianę świadomości pracowników, że jakość obsługi klienta ma istotne znaczenie w strategii firm. Jest również niezwykle istotne dla klientów oraz samych pracowników.

To właśnie zaangażowanie pracowników dla których badania rynku to pasja jest kluczem do sukcesu każdej firmy. Poziom zaangażowania zależy od wielu czynników, większość z nich można zbadać dzięki naszym innowacyjnym metodom. Zaangażowanie pracowników ma istotny wpływ na poziom satysfakcji Klientów.

Najwyższy poziom realizacji naszej pracy gwarantuje przynależność naszej firmy do elitarnej organizacji MSPA skupiającej najlepsze i największe firmy specjalizujące się w badaniach tajemniczego klienta z całego świata. Badania rynku związane z satysfakcją klienta oraz jakością obsługi wymagają specyficznego podejścia do zagadnień.

Głosowanie

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

  • Tak (67%, 137 Głosów)
  • Nie (24%, 49 Głosów)
  • Nie mam zdania (9%, 19 Głosów)

Liczba głosów: 205

Loading ... Loading ...