Badania kanałów zdalnych

Tajemniczy klient w badaniu kanałów zdalnych obsługi klienta

Wychodząc naprzeciw obecnym potrzebom rozbudowujemy nasz dział badania zdalnych kanałów obsługi klienta. Badania infolinii, badania e-mail, badania czatów.

Stworzona przez nasz zespół platforma badawcza daje możliwość wykonywania wszystkich połączeń telefonicznych z numerów posiadających identyfikację numeru dzwoniącego. Liczba posiadanych przez nas numerów na dzień dzisiejszy wynosi ponad 10 000 co zapewnia możliwość wykonania każdej rozmowy z innego numeru telefonu.

Nasz system prezentacji wyników badania pozwala na śledzenie jego wyników w czasie rzeczywistym.

Każda ankieta natychmiast po realizacji trafia do portalu i daje możliwość bieżącej analizy wyników.

Starannie dobrany zespół audytorów zapewnia najwyższy poziom realizacji prac.

Więcej informacji o badaniu uzyskacie Państwo pisząc na adres biuro@cbmtest.pl

Więcej o badaniach tajemniczy klient realizowanych przez nasz zespół

 

 

 

  • Autor: Konrad Samula
  • Dodane: 14 maja 2020


  • Udostępnij: