Centrum Badań Marketingowych Test powstał w 2000 roku w oparciu o doświadczony zespół badaczy. Badania marketingowe od początku były nasza pasją. Ideą powstającej firmy było zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług w ramach racjonalnej oferty cenowej oraz szersza współpraca z Klientami. W ciągu 17 lat obecności na rynku udało się nam zbudować profesjonalny i oddany pracy zespół badaczy i co najbardziej nasz cieszy grono stałych i zadowolonych z naszych usług Klientów. Od wielu lat CBM Test jest liderem badań Mystery Shopping. Projekty tego typu prowadzimy od początku działalności firmy. Dzięki doświadczeniu i wysokiej jakości naszych usług od ponad trzech lat systematycznie umacniamy swoją pozycję na tym rynku. Opracowujemy nowe metody pomiaru oraz sposoby prezentacji wyników. W roku 2012 według katalogu PTBRiO ze względu na liczbę przeprowadzonych audytów byliśmy największą firmą badawczą prowadzących badania Mystery Shopping. W roku 2013 nasz zespół przeprowadził ponad 40 000 audytów tajemniczego klienta dla największych sieci obecnych na polskim rynku Absolutnym priorytetem działań naszego zespołu jest zapewnienie najwyższej jakości realizowanych prac. Badania tajemniczy klient, badania mystery shopping, badania jakości obsługi, tajny klient, badania marketingowe
Badania marketingowe aby były skuteczne muszą być wiarygodne. Dzięki członkowsku CBM Test w MSPA nasza firma realizuje badania na najwyższym poziomie.
Badana typu Mystery Shopping, jak żadne inne badania marketingowe wymagają najwyższej jakości prac terenowych. W przeciwieństwie do badań ankietowych każda wypełniona ankieta wymaga najwyższej staranności i rzetelności ze strony ankietera. Wyniki obserwacji niejednokrotnie zależą również od wyglądu i sposobu zachowania ankietera. Dlatego nasza firma jako jedyna działająca na polskim rynku wprowadziła system szkolenie, kontroli obiektywności i akredytacji audytorów. Wszyscy audytorzy realizujący badania dla naszych Klientów dwa razy w roku odbywają szkolenia dotyczące badań typu Mystery Shopping. Program szkoleń obejmuje zagadnienia związane z technikami obserwacji, zapamiętywania i oceniania wybranych elementów jakości obsług. Każdy audytor na koniec szkolenia przechodzi test, w trakcie którego po obejrzeniu zarejestrowanej scenki wypełniają kwestionariusz oceny wizyty. Na podstawie tego testu następuje weryfikacja audytorów.
Dodatkowo od 2005 roku wszyscy audytorzy współpracujący z naszą firmą podlegają akredytacji dokonywanej przez zawodowych trenerów PTC. Akredytacja dotyczy takich cech jak wygląd zewnętrzny audytora i jego predyspozycji do pracy tajemniczego klienta takich jak łatwość formułowania myśli, śmiałość, otwartość, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach nietypowych.
Centrum Badań Marketingowych Test posiada w swojej bazie ponad 1000 osób zarejestrowanych jako tajemniczy klienci. Ponad 300 z tych osób co miesiąc wykonuje wizyty i obserwacje jakości obsługi.
2024 © CBM test. ALL Rights Reserved.