Koniec nowych dyskontów

Koniec nowych dyskontów? W ciągu ostatnich 3 lat w Polsce powstało prawie 1500 nowych sklepów dyskontowych oraz supermarketów. Segment ten według szacunków odpowiada za ponad 70% runku.

Czy w Polsce jest jeszcze przestrzeń do rozwoju dla tego formatu handlu?

Ostatnia zmiana właściciela sieci czerwona torebka może pokazywać, że być może doszliśmy już do poziomu pełnego nasycenia rynku sieciami dyskontów. Czy będzie to z korzyścią dla nas klientów?

Oto fragment ciekawego artykułu:

Źródło: http://biznes.onet.pl/wiadomosci/handel/koniec-latwego-rozwoju-w-handlu/yrc2t4

 

Piotr Grauer, dyrektor w dziale doradztwa transakcyjnego KPMG, uważa, że czas wzrostu sieci kosztem drobnych sklepikarzy już się skończył. „Po prostu brakuje dobrych lokalizacji. W tej sytuacji ogólnopolscy gracze mogą wzmacniać się dzięki przejmowaniu sieci regionalnych, nie wykluczam też megatransakcji na najwyższym szczeblu” – mówi Piotr Grauer.

 

 

Cały tekst artykułu dostępny na stronach onet.pl

 

 

  • Autor: Konrad Samula
  • Dodane: 28 maja 2015


  • Udostępnij:

Ostatnio dodane

Głosowanie

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

  • Tak (67%, 137 Głosów)
  • Nie (24%, 49 Głosów)
  • Nie mam zdania (9%, 19 Głosów)

Liczba głosów: 205

Loading ... Loading ...