Liderem badań Mystery Shopping po raz kolejny CBM Test

 

Liderem badań Mystery Shopping po raz kolejny CBM Test. Firma powstała w 2000 roku w oparciu o doświadczony zespół badaczy wywodzących się z firm Trójmiejskich. Ideą powstającej firmy było zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług w ramach racjonalnej oferty cenowej oraz szersza współpraca z Klientami. W ciągu 14 lat obecności na rynku udało się nam zbudować profesjonalny i oddany pracy zespół badaczy i co najbardziej nasz cieszy grono stałych i zadowolonych z naszych usług Klientów.

 

Od wielu lat CBM Test jest liderem badań Mystery Shopping

 

liderem badań mystery shopping

 

Projekty tego typu prowadzimy od początku działalności firmy. Dzięki doświadczeniu i wysokiej jakości naszych usług od ponad trzech lat systematycznie umacniamy swoją pozycję na tym rynku. Opracowujemy nowe metody pomiaru oraz sposoby prezentacji wyników. W roku 2012 według katalogu PTBRiO ze względu na liczbę przeprowadzonych audytów byliśmy największą firmą badawczą prowadzących badania Mystery Shopping. W roku 2013 nasz zespół przeprowadził ponad 40 000 audytów tajemniczego klienta dla największych sieci obecnych na polskim rynku Absolutnym priorytetem działań naszego zespołu jest zapewnienie najwyższej jakości realizowanych prac. Gwarancją jakości jest przynależność naszej firmy do największej branżowej organizacji skupiającej firmy specjalizujące się w badaniach mastery shopping i badaniach satysfakcji klienta. Przynależność do MSPA wiąże się szeregiem obowiązków jakie spoczywają na naszej firmie. Jednym z nich jest przestrzeganie kodeksu etycznego dotyczącego prowadzonych badań.

Siłą naszej firmy jest zespół badawczy złożony z współpracowników, pracowników i kierowników projektów. To dzięki ich kreatywności, entuzjazmowi i doświadczeniu możemy pochwalić się ciągle rosnąca grupą zadowolonych Klientów. Prócz profesjonalnej siatki ankieterskiej kierowanej przez 18 zawodowych koordynatorów, w ciągu ostatnich dziesięciu lat stworzyliśmy całkiem niezależną sieć audytorów/ „tajemniczych klientów. Co roku zatrudniamy ponad 7000 audytorów realizujących ponad 40 000 obserwacji tajemniczego klienta. Wynik ten jest możliwy dzięki najwyższej jakości prac i zaufaniu jakim obdarzają nas nasi klienci.

Uzupełnieniem badań jakości obsługi realizowanych metodą tajemniczego klienta są projekty badań satysfakcji klientów oraz satysfakcji pracowników które oferujemy naszym klientom. Badania te realizujemy za pomocą technik CATI lub CAWI.

CBM Test – liderem badań mystery shopping

Głosowanie

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

  • Tak (67%, 137 Głosów)
  • Nie (24%, 49 Głosów)
  • Nie mam zdania (9%, 19 Głosów)

Liczba głosów: 205

Loading ... Loading ...

Najczęściej czytane