Zespół badaczy. Siłą naszej firmy jest zespół badawczy złożony z współpracowników, pracowników i kierowników projektów. To dzięki ich kreatywności, entuzjazmowi i doświadczeniu możemy pochwalić się ciągle rosnąca grupą zadowolonych Klientów
Zespół badawczy naszej firmy to blisko 50 000 potencjalnych tajemniczych klientów z których co roku 7000 osób realizuje badania jakości obsługi.
Nad całością prac czuwają liderzy projektów:
Przyrodnik
Od 1997 roku zajmuje się badaniami rynku i zagadnieniami związanymi z marketingiem usług. Od 2000 – Centrum Badań Marketingowych Test Specjalista ds. jakości obsługi, współautor metodologii badań typu Tajemniczy Klient i zagadnień związanych z zasięgiem oddziaływania centrów handlowych. Największe prowadzone projekty: Auchan Polska, McDonald’s Polska, Minimal Polska, Santander Consumer Bank, Bank Zachodni WBK, Renault Polska, Volkswagen AG, Axel Springer Polska i Tygodnik Auto Świat. Współpraca z firmami szkoleniowymi w zakresie: opracowywania programów i realizacji szkoleń z: bezpośredniej i telefonicznej obsługi klienta.
Psycholog, doktorant w Instytucie Psychologii UG. Od 1996 roku zajmuje się badaniami rynku: (1996 – 1999 Pracownia Badań Społecznych w Sopocie, od 2000 – Centrum Badań Marketingowych Test – współwłaściciel firmy). Specjalista w zakresie badania jakościowe, ilościowe, tajemniczy klient, badania klimatu organizacyjnego i opinii pracowniczej. Największe prowadzone projekty: Auchan Polska, Eurolot, GE Capital Bank, McDonald’s Polska, Minimal Polska, Polskapresse, Rzeczpospolita, Telewizja Polsat, Wirtualna Polska. Współpraca z firmami szkoleniowymi i doradztwa personalnego w zakresie: opracowywania programów i realizacji szkoleń z: bezpośredniej i telefonicznej obsługi klienta, sprzedaży i komunikacji oraz opracowywania systemu ocen okresowych. Współpraca z „Przeglądem Konsultingowym Meritum” w zakresie badań i sondaży o tematyce HR
Informatyk (Politechnika Gdańska)
Od 2003 roku związany z Centrum Badań Marketingowych TEST. Twórca interaktywnych bazy danych z dostępem ON-LINE (e-shopper©). Odpowiedzialny za informatyczną stronę realizowanych projektów. Najwięksi Klienci: Auchan Polska, Artman SA, PTC, MiniMal, Grupa FOTA, Jysk, LukasBank.
Ekonomista (Uniwersytet Gdański)
Badaniami rynku zajmuje się od 2006 roku. Szefowa działu najlepszych praktyk. opieka nad wszystkimi kluczowymi projektami firmy. Współpraca przy konstruowaniu siatki ankieterskiej. Udział w realizacji projektów: sklepy odzieżowe House, Dema, Chevrolet, PTC.
kierownik komórki ds. realizacji badań, ekonomista (Akademia Morska). Badaniami zajmuje się od 2007 roku. Realizowała projekty dla SCB, BGŻ, ING Bank Śląski, MultiBanku, SKOK im Stefczyka, AIG Banku i in.
więcej o naszych badaniach
2024 © CBM test. ALL Rights Reserved.