Zespół badaczy

Zespół badaczy. Siłą naszej firmy jest zespół badawczy złożony z współpracowników, pracowników i kierowników projektów. To dzięki ich kreatywności, entuzjazmowi i doświadczeniu możemy pochwalić się ciągle rosnąca grupą zadowolonych Klientów

Zespół badawczy naszej firmy to blisko 50 000 potencjalnych tajemniczych klientów z których co roku 7000 osób realizuje badania jakości obsługi.

Nad całością prac czuwają liderzy projektów:

Konrad Samula – współwłaściciel firmy

zespół badawczy Konrad Samula

Przyrodnik
Od 1997 roku zajmuje się badaniami rynku i zagadnieniami związanymi z marketingiem usług. Od 2000 – Centrum Badań Marketingowych Test Specjalista ds. jakości obsługi, współautor metodologii badań typu Tajemniczy Klient i zagadnień związanych z zasięgiem oddziaływania centrów handlowych. Największe prowadzone projekty: Auchan Polska, McDonald’s Polska, Minimal Polska, GMAC Bank Polska, Axel Springer Polska i Tygodnik Auto Świat. Współpraca z firmami szkoleniowymi w zakresie: opracowywania programów i realizacji szkoleń z: bezpośredniej i telefonicznej obsługi klienta.

Katarzyna Pawłowska – dyrektor zarządzający
Psycholog, doktorant w Instytucie Psychologii UG. Od 1996 roku zajmuje się badaniami rynku: (1996 – 1999 Pracownia Badań Społecznych w Sopocie, od 2000 – Centrum Badań Marketingowych Test – współwłaściciel firmy); badania jakościowe, ilościowe, tajemniczy klient, badania klimatu organizacyjnego i opinii pracowniczej. Największe prowadzone projekty: Auchan Polska, Eurolot, GE Capital Bank, McDonald’s Polska, Minimal Polska, Polskapresse, Rzeczpospolita, Telewizja Polsat, Wirtualna Polska, i in. Współpraca z firmami szkoleniowymi i doradztwa personalnego w zakresie: opracowywania programów i realizacji szkoleń z: bezpośredniej i telefonicznej obsługi klienta, sprzedaży i komunikacji oraz opracowywania systemu ocen okresowych. Współpraca z „Przeglądem Konsultingowym Meritum” w zakresie badań i sondaży o tematyce HR

Rafał Wawer
Informatyk (Politechnika Gdańska)
Od 2003 roku związany z Centrum Badań Marketingowych TEST. Twórca interaktywnych bazy danych z dostępem ON-LINE (e-shopper©). Odpowiedzialny za informatyczną stronę realizowanych projektów. Najwięksi Klienci: Auchan Polska, Artman SA, PTC, MiniMal, Grupa FOTA, Jysk, LukasBank.

Bożena Meller
Ekonomista (Uniwersytet Gdański)
Badaniami rynku zajmuje się od 2006 roku. Szefowa działu najlepszych praktyk. opieka nad wszystkimi kluczowymi projektami firmy. Współpraca przy konstruowaniu siatki ankieterskiej. Udział w realizacji projektów: sklepy odzieżowe House, Dema, Chevrolet, PTC.

Przemysław Budaszewski

Kierownik Projektu
Ukończył Biologię na UG oraz Psychologię na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie badawcze zaczął zdobywać w 2014 roku w PBS gdzie pracował w obszarze badań społecznych. Od 2015 w CBM Test kieruje projektami badań mystery shopping głównie dla klientów z branż bankowej, spożywczej, energetycznej oraz edukacyjnej. Posiada doświadczenie w zakresie realizacji badań, opracowywania narzędzi badawczych oraz analizy danych. Autor licznych końcowych raportów z badań. W wolnym czasie chętnie odwiedza siłownię.

Agnieszka Mrozińska

kierownik komórki ds. realizacji badań, ekonomista (Akademia Morska). Badaniami zajmuje się od 2007 roku. Realizowała projekty dla SCB, BGŻ, ING Bank Śląski, MultiBanku, SKOK im Stefczyka, AIG Banku i in.

 

więcej o naszych badaniach

Głosowanie

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

  • Tak (67%, 137 Głosów)
  • Nie (24%, 49 Głosów)
  • Nie mam zdania (9%, 19 Głosów)

Liczba głosów: 205

Loading ... Loading ...

Najczęściej czytane