Czy Konsumenci chcą sklepów bez kasjerów

  • 18 maja 2017

Czy Konsumenci chcą sklepów bez kasjerów?

Według artykułu dostępnego na portalu onet połowa kupujących narzeka na kolejki do kas; to dla nich najbardziej frustrująca część zakupów. Według autorów cyt: „Pozbycie się kolejek jest szczególnie ważne dla detalistów, którzy dzięki temu mogą zyskać dodatkowych klientów i przychody. Już 71 proc. kupujących przyznaje, że nie wróciłoby do sklepu po produkt, jeśli wiązałoby się to ze staniem od nowa w kolejce. Już niemal co drugiemu konsumentowi (46 proc.) zdarzyło się też w ogóle zrezygnować z zakupów, widząc zbyt długie kolejki do kas – wynika z najnowszego badania firmy Mastercard Wychodząc nieco w przyszłość, kupujący chętnie skorzystaliby także z rozwiązań służących do samodzielnego skanowania produktów w sklepowych alejkach”

 

Czy jednak naprawdę tak jest, czy nie potrzebujemy kasjerów? Sądząc z licznych komentarzy jakie pojawiły ...

Czytaj dalej

Badanie tajemniczy gość w salonach fitness

  • 16 maja 2017

Badanie tajemniczy gość w salonach fitness

Badanie tajemniczy gość w salonach fitness, rozpoczynamy kolejny rok pracy z Jatomi Fitness

Miło nam poinformować o przedłużeniu umowy z Jatomi Fitness na badania jakości obsługi tajemniczy gość. Badania realizowane od roku we wszystkich klubach Jatomi na terenie Polski i Czech.

Jest to jednocześnie największy projekt realizowany po za granicami Polski przez nasz zespół.

 

Więcej o badaniach tajemniczy gość

 

 

 

Czytaj dalej

Kolejne badanie satysfakcji

  • 8 maja 2017

Kolejne badanie satysfakcji

Biegacze opanowali Gdynię, a my zapraszamy na kolejne badanie satysfakcji

 

Niemal 4000 osób ukończyło niedzielny bieg Europejski w Gdyni, łączny dystans jaki pokonali jest niemal równy obwodowi Ziemi.

Wszystkim którzy ukończyli bieg gratulujemy i zachęcamy do wypełniania ankiety dotyczącej oceny biegu, jego organizacji oraz trasy. Wszystkie wasze uwagi zostaną skrzętnie odnotowane o przekazane organizatorom, dzięki czemu kolejne imprezy dostarczą nam jeszcze więcej pozytywnych wrażeń.

 

 

Więcej o badaniach satysfakcji

Każde badanie satysfakcji klienta realizowane jest zgodnie z wytycznymi MSPA

 

Czytaj dalej

Polacy o zakupach i pracy w niedziele

  • 29 marca 2017

Polacy o zakupach i pracy w niedziele

Polacy o zakupach i pracy w niedziele, czyli raport Izby Gospodarki Elektronicznej pod tytułem „Kochamy e-niedziele. Polacy o zakupach i pracy w niedziele”

Jak wynika z opublikowanych danych aż 81% konsumentów zdążyło się dokonać zakupów przez Internet w niedzielę. Większość badanych twierdzi że dzięki temu ma więcej czasu dla rodziny i bliskich.

Z opublikowanych danych wynika, że jedynie 10% respondentów jest za objęciem sklepów Internetowych zakazem handlu w niedziele.

 

Więcej o wynikach na stronach: http://finanse.wp.pl/kat,1033691,wid,18738400,wiadomosc.html?ticaid=118e05

 

Czytaj dalej

Prezentujemy wyniki badań satysfakcji

  • 9 lutego 2017

Prezentujemy wyniki badań satysfakcji

 

24 stycznia w kinie Helios odbyło się oficjalne otwarcie PKO Grand Prix Gdyni. Uczestnicy poznali między innymi nowe medale, trasy, dedykowaną koszulkę. W trakcie spotkania nasz kolega prezentował również wyniki badań satysfakcji biegaczy uczestniczących w cyklu PKO Grand Prix Gdyni, które jako partner realizujemy od początku 2016 roku.

NIE PRZESTAWAJ BIEC / PKO GPX GDYNIA / GDYŃSKIE CENTRUM SPORTU. Fot. Dawid Linkowski GCS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Więcej o spotkaniu

Więcej o badaniach satysfakcji

Czytaj dalej

Głosowanie

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

  • Tak (67%, 137 Głosów)
  • Nie (24%, 49 Głosów)
  • Nie mam zdania (9%, 19 Głosów)

Liczba głosów: 205

Loading ... Loading ...

Nasi Klienci

Firmy z którymi pracowaliśmy: