Niestety ciągle zdążają się takie miejsca gdzie jakość obsługi klienta jest ostatnią rzeczą która jest ważna dla pracowników. W obszarze instytucji które przodują w takimi podejściu do klientów dominują niestety organizacje Państwowe takie jak Poczta Polska, Urzędy Skarbowe czy oddziały ZUS. Jak widać na poniższym przykładzie również urzędy miejskie mają w tym obszarze wiele do nadrobienia, poniżej ciekawy przykład tego jak długo mieszkaniec może czekać na odpowiedź ze strony urzędnika:
autor: Szymon Szadurski
http://gdynia.naszemiasto.pl/artykul/urzad-miasta-w-gdyni-nie-odpowiada-na-pisma-mieszkancow,3366674,art,t,id,tm.html
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego, lokator budynku komunalnego przy ul. Chwarznieńskiej odpowiedź na pismo, wystosowane w styczniu ubiegłego roku, otrzymać powinien w ciągu miesiąca. Pracownicy wydziału spraw społecznych Urzędu Miasta Gdyni po kilkunastu dniach poinformowali jednak petenta, iż rozpatrzenie wniosku się przedłuża, nie podając żadnej daty załatwienia sprawy. Następnie w ogóle przestali się odzywać.
– Chciałem wymienić mieszkanie na mniejsze lub na dwa samodzielne lokale, bowiem syn postanowił wyprowadzić się z domu – mówi nam mężczyzna (dane do wid. red.). – Ale mijały kolejne miesiące, a decyzji nie było. Przetrzymali mnie w niepewności ponad rok. Postanowiłem działać.
2024 © CBM test. ALL Rights Reserved.