Jakość obsługi prawa konsumenta to silne oręże jakim dziś dysponują klienci sklepów. Jak widać nie zawsze jednak potrafimy z tego właściwie korzystać. Jak wynika ze słów właściciela jednej z największych sieci obuwniczych w Polsce wielu klientów traktuje sklepy jak wypożyczalnie:
Dariusz Miłek, szef firmy CCC nie pierwszy raz posyła gromy na klientów. Twierdził już, że nie otworzy internetowego sklepu, bo część klientów zamawia w nich buty na jedno wyjście, a później korzystając z prawa do zwrotu wysyła je do sklepu i odzyskuje pieniądze. Wypominał, że istnieje kategoria klientów, którzy kupują wiosenne obuwie, a gdy pogoda zmieni się na cieplejszą, pod byle pretekstem żądają zwrotu pieniędzy, albo wymiany na inny towar.
– Klienci reklamujący u nas buty dzielą się na dwie grupy: część przychodzi, bo im się naprawdę popsuły, ale większość reklamuje je, kiedy kończy się sezon i chce je sobie wymienić na nowe. Wystarczy, że zaświeci wiosenne słońce, a ludzie zjawiają się w sklepach z kozakami. Nie wiem, co oni myślą. Że prowadzę wypożyczalnię butów? – mówi w wywiadzie dla magazynu
Czy problem faktycznie jest poważny?
Więcej na ten temat w artykule: „To jest sklep, a nie wypożyczalnia butów”.
Więcej o jakości obsługi klienta
2024 © CBM test. ALL Rights Reserved.