Jakość obsługi prawa konsumenta

Jakość obsługi prawa konsumenta to silne oręże jakim dziś dysponują klienci sklepów. Jak widać nie zawsze jednak potrafimy z tego właściwie korzystać. Jak wynika ze słów właściciela jednej z największych sieci obuwniczych w Polsce wielu klientów traktuje sklepy jak wypożyczalnie:

 

Dariusz Miłek, szef firmy CCC nie pierwszy raz posyła gromy na klientów. Twierdził już, że nie otworzy internetowego sklepu, bo część klientów zamawia w nich buty na jedno wyjście, a później korzystając z prawa do zwrotu wysyła je do sklepu i odzyskuje pieniądze. Wypominał, że istnieje kategoria klientów, którzy kupują wiosenne obuwie, a gdy pogoda zmieni się na cieplejszą, pod byle pretekstem żądają zwrotu pieniędzy, albo wymiany na inny towar.

 

– Klienci reklamujący u nas buty dzielą się na dwie grupy: część przychodzi, bo im się naprawdę popsuły, ale większość reklamuje je, kiedy kończy się sezon i chce je sobie wymienić na nowe. Wystarczy, że zaświeci wiosenne słońce, a ludzie zjawiają się w sklepach z kozakami. Nie wiem, co oni myślą. Że prowadzę wypożyczalnię butów? – mówi w wywiadzie dla magazynu

 

Czy problem faktycznie jest poważny?

Więcej na ten temat w artykule: „To jest sklep, a nie wypożyczalnia butów”.

Więcej o jakości obsługi klienta

  • Autor: Konrad Samula
  • Dodane: 14 kwietnia 2015


  • Udostępnij:

Ostatnio dodane

Głosowanie

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

  • Tak (67%, 137 Głosów)
  • Nie (24%, 49 Głosów)
  • Nie mam zdania (9%, 19 Głosów)

Liczba głosów: 205

Loading ... Loading ...