T-mobile redukuje sieć sprzedaży

Jak dowiadujemy się z doniesień Gazety Wyborczej T-mobile redukuje sieć sprzedaży. W ramach poszukiwania oszczędności znacząco ograniczy wielkość zatrudnienia oraz liczbę posiadanych punktów sprzedaży. Zmniejszenie kosztów osobowych w T-Mobile ma sięgać aż 12%, co niewątpliwie oznacza znaczącą redukcje zatrudnienia.

Zmniejszeniu ulec ma również stacjonarna sieć sprzedaży. T-Mobile chce pozostawić około 550 stacjonarnych salonów sprzedaży, co oznaczałoby redukcję ich liczby o ponad 200.

Czy tego typu działania przełażą się na zmniejszenie wielkości sprzedaży operatora?

Możliwe jest, że jeśli nie to śladem T-Mobile podążą inni operatorzy funkcjonujący na Polskim rynku.

Więcej o zmianach w T-Mobile

  • Autor: Konrad Samula
  • Dodane: 9 kwietnia 2015


  • Udostępnij: