Tajemniczy klient odwiedza salony

Tradycyjnie w maju tajemniczy klient odwiedza salony. Nasz zespół wspólnie z Tygodnikiem Auto Świat przeprowadzi największe porównawcze badania jakości obsługi w salonach sprzedaży nowych samochodów. Będzie to już 11 edycja tego projektu, a po raz 10 badanie realizowane będzie według niezmiennej metodologii. Tajemniczy klient odwiedza salony największych producentów i importerów samochodów.

Wyniki badania opublikowane zostaną w połowie lipca. Dodatkowo z okazji 10-lecia projektu planujemy serię artykułów podsumowujących ostatnie 10 lat badań i 10 lat zmian w jakości obsługi klienta w salonach samochodowych.

Tajemniczy klient odwiedza salony

W podsumowaniu ubiegłego 10-cio lecia przeanalizujemy jak zmieniałam się jakość obsługi w tym czasie, spojrzymy na zmiany w organizacji salonów sprzedaży nowych samochodów oraz dostępność i przebieg jazd testowych. Pokażemy która z marek zdobyła super puchar dziesięciolecia, która wygrała najwięcej razy i która najczęściej stawała na podium.

  • Autor: Konrad Samula
  • Dodane: 6 maja 2014
  • Tagi:


  • Udostępnij:

Ostatnio dodane

Głosowanie

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

  • Tak (67%, 137 Głosów)
  • Nie (24%, 49 Głosów)
  • Nie mam zdania (9%, 19 Głosów)

Liczba głosów: 205

Loading ... Loading ...