Tradycyjnie w maju tajemniczy klient odwiedza salony. Nasz zespół wspólnie z Tygodnikiem Auto Świat przeprowadzi największe porównawcze badania jakości obsługi w salonach sprzedaży nowych samochodów. Będzie to już 11 edycja tego projektu, a po raz 10 badanie realizowane będzie według niezmiennej metodologii. Tajemniczy klient odwiedza salony największych producentów i importerów samochodów.
Wyniki badania opublikowane zostaną w połowie lipca. Dodatkowo z okazji 10-lecia projektu planujemy serię artykułów podsumowujących ostatnie 10 lat badań i 10 lat zmian w jakości obsługi klienta w salonach samochodowych.
W podsumowaniu ubiegłego 10-cio lecia przeanalizujemy jak zmieniałam się jakość obsługi w tym czasie, spojrzymy na zmiany w organizacji salonów sprzedaży nowych samochodów oraz dostępność i przebieg jazd testowych. Pokażemy która z marek zdobyła super puchar dziesięciolecia, która wygrała najwięcej razy i która najczęściej stawała na podium.
2024 © CBM test. ALL Rights Reserved.