Zaangażowanie pracowników to jedno z podstawowych narzędzi pozwalających firmom na podnoszenie jakości obsługi klienta. Współczesne modele pracy często oparte na pracy projektowej w znacznej mierze opartej o pracowników czasowych, nie sprzyjają budowaniu więzi z zespołem, motywowaniu pracowników, budowaniu ich zaangażowania w wykonywaną pracę.
Takie systemy pracy wymagają zmiany podejścia do sposobu zarządzania pracownikami, organizacji systemu szkoleń i motywacji.
Poniżej ciekawy teks o poszukiwaniu rozwiązania tych problemów:
Źródło: http://m.onet.pl/biznes/praca,yvwk7d
Pracownicy na żądanie stanowią dziś poważne wyzwanie dla firm, które poszukują metod integracji różnych segmentów pracowniczych (osób zatrudnionych tymczasowo, pracowników etatowych, kontraktowych, prowizyjnych i pracujących na godziny), aby razem tworzyły one jednorodny, choć złożony ekosystem” – ocenili autorzy raportu „Nowy świat pracy 2015” firmy doradczej Deloitte, w którym zaprezentowano wyniki z badań przeprowadzonych wśród 3300 menedżerów ze 106 krajów.
(…)
W tej chwili na polskim rynku jest olbrzymia czasami rotacja pracowników np. w działach sprzedaży, gdzie są sytuacje, gdy wymienia się 60-70 proc. kadry. To jest niesamowite wyzwanie, jak pogodzić kontynuację biznesu i procesów wewnętrznych z korzystaniem z pracowników kontraktowych, prowizyjnych” – mówiła Magdalena Jończak z Deloitte podczas prezentacji raportu.
Więcej o satysfakcji z pracy
Więcej o badaniach satysfakcji pracowników
2024 © CBM test. ALL Rights Reserved.