Zaangażowanie pracowników czasowych

Zaangażowanie pracowników to jedno z podstawowych narzędzi pozwalających firmom na podnoszenie jakości obsługi klienta. Współczesne modele pracy często oparte na pracy projektowej w znacznej mierze opartej o pracowników czasowych, nie sprzyjają budowaniu więzi z zespołem, motywowaniu pracowników, budowaniu ich zaangażowania w wykonywaną pracę.

Takie systemy pracy wymagają zmiany podejścia do sposobu zarządzania pracownikami, organizacji systemu szkoleń i motywacji.

Poniżej ciekawy teks o poszukiwaniu rozwiązania tych problemów:

 


Źródło: http://m.onet.pl/biznes/praca,yvwk7d

Pracownicy na żądanie stanowią dziś poważne wyzwanie dla firm, które poszukują metod integracji różnych segmentów pracowniczych (osób zatrudnionych tymczasowo, pracowników etatowych, kontraktowych, prowizyjnych i pracujących na godziny), aby razem tworzyły one jednorodny, choć złożony ekosystem” – ocenili autorzy raportu „Nowy świat pracy 2015” firmy doradczej Deloitte, w którym zaprezentowano wyniki z badań przeprowadzonych wśród 3300 menedżerów ze 106 krajów.

(…)

W tej chwili na polskim rynku jest olbrzymia czasami rotacja pracowników np. w działach sprzedaży, gdzie są sytuacje, gdy wymienia się 60-70 proc. kadry. To jest niesamowite wyzwanie, jak pogodzić kontynuację biznesu i procesów wewnętrznych z korzystaniem z pracowników kontraktowych, prowizyjnych” – mówiła Magdalena Jończak z Deloitte podczas prezentacji raportu.

 

Więcej o satysfakcji z pracy

Więcej o badaniach satysfakcji pracowników

  • Autor: Konrad Samula
  • Dodane: 18 czerwca 2015


  • Udostępnij: