Badania mystery shopping doświadczenie

Badania mystery shopping – CBM Test od lat jest jedną z największych polskich firm realizującą badania tajemniczego klienta. Od ponad 15 lat jesteśmy liderem w obszarze liczby wykonanych obserwacji tajemniczych klientów. Co roku naszymi badaniami obejmujemy ponad 40 000 pracowników różnych sektorów i branż.

Pierwsze badanie tego typu zrealizowaliśmy w roku 2000. Od tego czasu przeprowadziliśmy ponad 500 000 obserwacji tajemniczego klienta

Badania mystery shopping

Blisko 50 000 zrealizowanych przez nasz zespół obserwacji zakończyło się finalizacje transakcji.

Łącznie badania tajemniczego klienta zrealizowaliśmy dla ponad 400 firm w tym kilkunastu agencji nie mających siedziby w Polsce. W ramach realizowanych przez nas badań przeprowadziliśmy ponad 200 prezentacji wyników w tym kilkanaście w czasie trwania dużych konferencji i zjazdów pracowników naszych klientów.

Nasi moderatorzy przeprowadzili ponad 100 badań FGI z audytorami realizującymi badania tajemniczego klienta.

Mystery Shopping Providers Association (MSPA)

Od kwietnia 2009 roku nasza firma jest członkiem Mystery Shopping Providers Association (MSPA) – międzynarodowego stowarzyszenia firm badawczych specjalizujących się w badaniach typu mystery shopping, dzięki czemu dysponujemy dostępem do najnowszych technologii wykorzystywanych w badaniach tego typu.

Dzięki członkostwu w MSPA nasi pracownicy i klienci mają dostęp do wszystkich nowości i innowacji w zakresie badań mystery shopping. MSPA to również gwarancja najwyższej jakości realizowanych projektów oraz najlepszej selekcji audytorów i najdokładniejszej kontroli ich pracy.

Nasza firma to nie tylko doświadczeni koordynatorzy, kierownicy projektów i analitycy ale również jeden z największych zespołów tajemniczych klientów realizujących badania mystery shopping.

W 2019 roku pracowało dla nas około 7000 przeszkolonych tajemniczych klientów. Łącznie w prowadzonej od 2019 roku bazie znajduje się około 40 000 osób chcących współpracować z nami jako tajemniczy klienci. Dzięki tak rozleglej sieci jesteśmy w stanie realizować projekty badawcze w najmniejszych miejscowościach na terenie Polski i rotować naszych audytorów

Co roku z grupy 40 000 osób zapraszamy do współpracy 5000 nowych tajemniczy klientów realizujących badania mystery shopping. Osoby te, po uprzednim przeszkoleniu, wykonują od 1 do 10 wizyt tajemniczego klienta rocznie. Niektóre z tych wizyt są nagrywane audio, inne wiążą się z finalizacją transakcji. Wszyscy tajemniczy klienci są zatrudniani przez naszą firmę na podstawie umowy o dzieło.