Co za dużo to niezdrowo,
Stare i pełne mądrości powiedzenie jak widać tyczy się różnych sfer naszego życia a czasem i także sfer związanych z biznesem.
Brak umiaru, brak rozsądku mogę prowadzić do odwrotnych niż oczekiwane efektów. Każdy kto zakłada emisję reklamy musi się też liczyć z tym, że liczba klientów w jego placówkach wzrośnie i tu pojawia się pytanie czy jesteśmy na to gotowi. Czy nasi pracownicy są w stanie w właściwy sposób obsłużyć zwiększony strumień klientów. Czy mają wystarczającą wiedzę o sprzedawanych produktach, czy przewidzieliśmy konieczność zarządzanie kolejką i czy mamy przygotowane odpowiednie procedury obsługi klienta?
Poniżej o reklamie której było za dużo:
Jak donosi magazyn „Press”, reklamę Media Expert z Eweliną Lisowską w ciągu miesiąca wyemitowano prawie 25 tys. razy.
Źródło: onet.pl
Dane dostarczyła firma analityczne Nielsen Audience Measurement według, której reklamę w dniach 20 listopada – 28 grudnia wyemitowano dokładnie 24,7 tys. razy. „Press” twierdzi, że firma Media Expert na kampanię musiała wydać ponad 30 milionów złotych.
Bazą reklamy był przebój Eweliny Lisowskiej „W stronę słońca”. Tekst zmieniono tak aby pasował do kampanii reklamowej firmy, w związku z czym przez miesiąc słuchaliśmy hasła „Włączamy niskie ceny”.
Częstotliwość emisji reklamy nie spotkała się z aprobatą telewidzów i radiosłuchaczy – reklama była szeroko krytykowana, powstawały memy, które ją parodiowały, a firma ostatecznie zdecydowała się ograniczyć emisję.
Głos w sprawie zabrała także Lisowska, która zasugerowała, żeby na święta ludzie wyłączyli telewizor.
Więcej o testowaniu reklam
Więcej o jakości obsługi
2024 © CBM test. ALL Rights Reserved.