Dobra obsługa klienta to oczywiście realizacja standardów firmowych, zachwianie zasad dobrych rutyn itp. Dobra obsługa klienta to również umiejętności empatii, wyjścia po za standardy. Dostrzeżenie nagłych potrzeb klienta, takich jak szklanka wody w upalny dzień, krzesło dla kobiety w ciąży, czy kolorowanka dla dziecka.
Co raz więcej sieci obecnych na naszym rynku dostrzega te potrzeby rozszerzając swoje standardy o takie obszary obsługi klienta. Jako jedne z pierwszych dostrzegły to sieci finansowe, to w banku najłatwiej o kredki dla dzieci, czy szklankę wody w upalny dzień.
Jednak to do wydarzyło się ostatnio w jednej z sieci marketów daleko wykracza po za nawet najśmielsze pomysły rozbudowy standardów obsługi klienta.
Poniżej ciekawy tekst na ten temat:
Biła czterolatka w sklepie. Pracownicy odebrali jej dziecko
Autor: Alicja Lehmann
Kobieta biła swoje dziecko w jednym z kaliskich marketów. Na przemoc zareagowali pracownicy sklepu. – Kończy się znieczulica. Temu dziecku, ale i matce potrzebna jest pomoc – uważa psycholog z Komitetu Ochrony Praw Dziecka.
Pod koniec ubiegłego tygodnia w jednym z marketów sieci Polo Market w Kaliszu klientka biła swojego czteroletniego syna. Sprawę we wtorek nagłośniły faktykaliskie.pl, po tym jak do redakcji portalu przyszła pracownica sklepu, która interweniowała przy szarpaninie matki z dzieckiem. Dziennikarze powiadomili kaliską policję.
– W związku z tym, że zdarzenie miało miejsce w ubiegłym tygodniu, nasi funkcjonariusze udali się do sklepu, aby zabezpieczyć monitoring – mówi Anna Jaworska-Wojnicz, rzeczniczka prasowa komendy miejskiej policji w Kaliszu. – Na nagraniach widać, jak około 35-40-letnia kobieta uderza swojego syna. Odciągają ją pracownicy sklepu i zajmują się chłopcem. Ustalamy teraz, kim jest.
Zareagowała kasjerka, która jest młodą matką
Według portalu matka chłopca uderzała dziecko, szarpała i rzuciła na podłogę. Kiedy chłopcem zajęli się pracownicy, wyszła ze sklepu. Wróciła po kilku minutach i strasząc policją, zabrała syna. Rzeczniczka policji zdradza, że dane rodziny powinny być znane jeszcze we wtorek. – Sytuacja, która miała miejsce w jednym z naszych sklepów w Kaliszu, jest bardzo nieprzyjemna i nie będziemy na razie zajmowali stanowiska – mówi Katarzyna Ciszewska, rzeczniczka sieci Polo Market.
Więcej na stronach: wyborcza.pl
Więcej o standardach obsługi klienta
Więcej o metodach badania jakości obsługi
2024 © CBM test. ALL Rights Reserved.