Jakość obsługi w salonie

Jakość obsługi w salonie

Zgodnie z zapowiedziami zaczynamy cykl wpisów na temat zmian jakie przeszedł rynek sprzedaży nowych samochodów w ciągu ostatniego dziesięciolecia. Interesującym nas aspektem będzie oczywiście jakość obsługi w salonie. Wszystkie wyniki pochodzą zaś z badania Mystery driver, realizowanego przez nasz zespół wspólnie z tygodnikiem Auto Świat.

Na początek zmiana wskaźnika jakości obsługi we wszystkich badanych salonach samochodowych na w ciągu ostatnich 10 pokazuje wykres:

Jakość obsługi w salonie

Jakość obsługi w salonie

 

Jak widać wskaźnik opisujący jakość obsługi w salonie w ciągu ostatnich 10 lat wzrósł z poziomu 70 do 86,3 punktu w 100 punktowej skali. Zmiana o 16,6 punktu stanowi poprawę ponda 20% w stosunku do toku 2005.

  • Autor: Konrad Samula
  • Dodane: 3 lipca 2014
  • Tagi: ,


  • Udostępnij: