Mniej oddziałów banku

Mniej oddziałów banku – zgodnie z przewidywaniami połączenia BNP Paribas z BGŻ będzie nie tylko redukcja zatrudnienia ale również  istotna redukcja liczby oddziałów połączonych banków.

Jak donosi Gazeta Wyborcza liczba oddziałów banku może zmniejszyć się nawet o 118 placówek. Oba banki po połączeniu mają ponad 600 oddziałów. Czy tego typu dziania wpłyną na poziom satysfakcji klienta? Czy i jak zmienią się standardy obsługi, o tym przekonamy się w najbliższym czasie

Więcej o zmianach w tekście poniżej:


Źródło: Wyborcza.biz

Pracownicy BNP Paribas wszczęli spór zbiorowy z bankiem

Negocjacje prowadzone z zakładowymi organizacjami związkowymi dotyczącymi planowanej redukcji zatrudnienia w związku z połączeniem BNP Paribas z BGŻ jak dotąd nie przyniosły porozumienia. Pracownicy wszczęli spór zbiorowy – poinformował BNP Paribas w komunikacie.

Bank poinformował w komunikacie, że w związku z nieuwzględnieniem żądań zgłoszonych przez związkowców „między bankiem a jego pracownikami został wszczęty spór zbiorowy”. Ale przedstawiciele BNP Paribas przekonują, że chcą osiągnąć porozumienie ze związkowcami i „zaoferować godziwą rekompensatę pracownikom objętym planem redukcji zatrudnienia”.

Związkowcy chcą odpraw

Żądania organizacji związkowych działających w BNP Paribas obejmują: prawo do dodatkowych odpraw pieniężnych dla pracowników, z którymi nastąpi rozwiązanie stosunku pracy w ramach zwolnień grupowych. Odprawy miałyby obejmować także pracowników zwalnianych indywidualnie z przyczyn niedotyczących pracowników. Związkowcy domagają się też prawa do premii restrukturyzacyjnej dla wszystkich pracowników.

Kilka dni temu „Wyborcza” podała, że nawet 23 proc. załogi łączonych banków niebawem może otrzymać wypowiedzenia. Oznacza to, że pracę straci 1900 osób spośród ponad ośmiu tysięcy zatrudnionych. Zmiany obejmą również zmniejszenie liczby placówek o 118, czyli o 19 proc. obecnej sieci. Banki nie komentowały tych doniesień.

Więcej na stronach: wyborcza.biz

 

Więcej o standardach obsługi klienta

Więcej o metodach badania jakości obsługi

  • Autor: Konrad Samula
  • Dodane: 3 marca 2015


  • Udostępnij:

Ostatnio dodane

Głosowanie

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

  • Tak (67%, 137 Głosów)
  • Nie (24%, 49 Głosów)
  • Nie mam zdania (9%, 19 Głosów)

Liczba głosów: 205

Loading ... Loading ...