Wielki test salonów CBM Test i tygodnika Auto Świat

Wielki test salonów to publikacja porównująca jakość obsługi w sieciach sprzedaży nowych samochodów. Ranking powstał w oparciu o wyniki badania Mystery Shopping, zrealizowanego przez nasz zespół wspólnie z redakcją tygodnika Auto Świat

Wielki test salonów

Tegoroczne badanie jest już jedenastą  edycją cyklu, który został zainicjowany w 2004 roku. Jest to jednocześnie największe badanie benchmarkingowe jakości obsługi klienta w procesie sprzedaży nowych samochodów. Tegoroczne badanie to 234 obserwacji zrealizowanych w salonach samochodowych 13 marek. Badaniem objęte zostały salony następujących producentów:

1. Citroen,
2. Dacia,
3. Fiat,
4. Ford,
5. Kia,
6. Hyundai,
7. Nissan
8. Opel,
9. Peugeot,
10. Renault,
11. Skoda,
12. Toyota,
13. VW

Ponieważ jest to już 11 badania jakości obsługi w salonie i dziesiąte realizowane według niemal niezmiennej metodologii od dwóch miesięcy publikujemy podsumowanie wyników ostatniej dekady.

Jak dotąd dostępne są analizy zmian poszczególnych obszarów obsługi klienta w salonach sprzedaży nowych samochodów.

Kolejno opublikowane zostały podsumowania zmian jakości obsług, organizacji salonu oraz organizacji i przebiegu jazdy próbnej.

W najbliższym czasie po publikacji najnowszych wyników przez tygodnik Auto Świat dostępne będą podsumowania wyników najlepszych producentów i importerów.

Tegoroczne wyniki nie będą zapewne zbyt wielkim zaskoczeniem dla kogoś kto uważnie śledzi rozwój i zmiany jakim podlega rynek sprzedaży nowych samochodów w ostatnim czasie.

Więcej o badaniach dla handlowych

Nasze badania dedykowane sieciom sklepów

  • Autor: Konrad Samula
  • Dodane: 25 lipca 2014
  • Tagi: ,


  • Udostępnij: