Wielki test salonów to publikacja porównująca jakość obsługi w sieciach sprzedaży nowych samochodów. Ranking powstał w oparciu o wyniki badania Mystery Shopping, zrealizowanego przez nasz zespół wspólnie z redakcją tygodnika Auto Świat
Tegoroczne badanie jest już jedenastą edycją cyklu, który został zainicjowany w 2004 roku. Jest to jednocześnie największe badanie benchmarkingowe jakości obsługi klienta w procesie sprzedaży nowych samochodów. Tegoroczne badanie to 234 obserwacji zrealizowanych w salonach samochodowych 13 marek. Badaniem objęte zostały salony następujących producentów:
1. Citroen,
2. Dacia,
3. Fiat,
4. Ford,
5. Kia,
6. Hyundai,
7. Nissan
8. Opel,
9. Peugeot,
10. Renault,
11. Skoda,
12. Toyota,
13. VW
Ponieważ jest to już 11 badania jakości obsługi w salonie i dziesiąte realizowane według niemal niezmiennej metodologii od dwóch miesięcy publikujemy podsumowanie wyników ostatniej dekady.
Jak dotąd dostępne są analizy zmian poszczególnych obszarów obsługi klienta w salonach sprzedaży nowych samochodów.
Kolejno opublikowane zostały podsumowania zmian jakości obsług, organizacji salonu oraz organizacji i przebiegu jazdy próbnej.
W najbliższym czasie po publikacji najnowszych wyników przez tygodnik Auto Świat dostępne będą podsumowania wyników najlepszych producentów i importerów.
Tegoroczne wyniki nie będą zapewne zbyt wielkim zaskoczeniem dla kogoś kto uważnie śledzi rozwój i zmiany jakim podlega rynek sprzedaży nowych samochodów w ostatnim czasie.
Więcej o badaniach dla handlowych
Nasze badania dedykowane sieciom sklepów
2024 © CBM test. ALL Rights Reserved.