Nowe oferty pracy dla tajemniczych klientów

  • 26 stycznia 2016

Nowe oferty pracy dla tajemniczych klientów.

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie! „Poleć portal tajnyklient.com znajomym

Konkurs odbywa się w terminie od 14 stycznia do 14 lutego 2016 roku.

Do zdobycia cenne nagrody: 1. miejsce – 200zł 2. miejsce – 150zł 3. miejsce – 100zł 4. miejsce – 100zł 5. miejsce – 100zł oraz gadżety firmowe.

Nie zwlekaj, poleć znajomego!

Czytaj dalej

Idą Święta wyniki badań

  • 17 grudnia 2015

Idą Święta wyniki badań

Pierwszy raport badawczy opracowany na podstawie ilościowego badania panelowego – nowej usługi naszej firmy.

 

 

Czytaj dalej

Trudno o dobra obsługę jeśli boimy się klienta

  • 3 listopada 2015

Trudno o dobra obsługę jeśli boimy się klienta

Trudno o dobra obsługę jeśli boimy się klienta Obawa przed klientem, skrępowanie jego obecnością nie sprzyja budowaniu pozytywnych relacji, a tym samym dobrej obsłudze. Zwłaszcza jeśli ta obsługa dotyczy urzędników państwowych. Ostatnio na portalu trójmiasto.pl pojawił się ciekawy tekst dotyczący gdyńskich urzędników i ich obaw przed klientami. Taka atmosfera zdecydowanie nie służy budowie dobrych relacji z mieszkańcami. Nie służy niewątpliwie również wizerunkowi Urzędu Miasta. Poniżej teks na ten temat: Gdyńscy urzędnicy krępują się petentów?  

Czytaj dalej

Już nie kupię Volkswagena

  • 13 października 2015

Już nie kupię Volkswagena

 

Afera z fałszowaniem wyników poziomu zanieczyszczenia spalin w samochodach volkswagena nie schodzi z ust komentatorów. Czy jest możliwe, że w istotny sposób odbije się na wielkości sprzedaży samochodów tej marki?

 

Niedawno w jednej z gazet ukazał się ciekawy wywiad na ten temat: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19011250,juz-nie-kupie-volkswagena-czyli-katastrofa-wizerunkowa-vw.html?biznes=trojmiasto#BoxBizLink

Czytaj dalej

Ile kosztuje reklama samochodu

  • 13 października 2015

Ile kosztuje reklama samochodu

 

Kolejny miesiąc z rzędu rośnie liczba sprzedawanych nowych samochodów. Ostatnie miesiące to najlepszy okres dla producentów od wielu lat. Wraz ze wzrostem sprzedaży wzrastają również nakłady na promocję i reklamę.

Ostatni raport wielkości wydatków reklamowych poszczególnych koncernów pozwala określić ile kosztuje reklama każdego sprzedawanego samochodu.

Najwięcej bo aż około 30 000 zł kosztowała sprzedaż jednego egzemplarza Infiniti.

W cenie każdego egzemplarza Audi 13 000 zł stanowią koszty reklamy.

 

Więcej na ten temat w: http://m.onet.pl/moto/aktualnosci,mfpwg9

 

Czytaj dalej

Głosowanie

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

  • Tak (67%, 137 Głosów)
  • Nie (24%, 49 Głosów)
  • Nie mam zdania (9%, 19 Głosów)

Liczba głosów: 205

Loading ... Loading ...

Nasi Klienci

Firmy z którymi pracowaliśmy: