Zasięg oddziaływania, a więc również liczba klientów danej placówki handlowej/ usługowej w sposób wprost proporcjonalny zależy od wielkości obszarów „zasilania” placówki, czyli obszarów dostępności komunikacyjnej. Nie zawsze są to obszary tożsame z obszarami zamieszkania klientów. Wielu z nich odwiedza bowiem sklep/ Centrum Handlowe przy okazji innych codziennych czynności, np. w drodze do lub z pracy, przy okazji spacerów, itp.
Poznanie zwyczajów komunikacyjnych Klientów jest cennym źródłem informacji pozwalającej skuteczniej kształtować strategię marketingową i promocyjną danego punktu handlowego, usługowego. Poznanie wzorców zachowań komunikacyjnych pozwala również na określenie ewentualnego odpływu klientów na skutek powstania nowych centrów handlowych. Przygotowany przez Centrum Badań Marketingowych Test kompleksowy projekt badawczy wzorców komunikacyjnych pozwala zdobyć wszelkie niezbędne informacje wspomagające zarządzanie centrum.
MARKET PLANNING STUDY
TRADING AREA SURVEY
ANALIZA IMPACT STUDY
Do analizy IMPACT STUDY wykorzystuje się metody, związane z określaniem zasięgów oddziaływania istniejących punktów handlowych / usługowych i nowej punktów, wyznaczanych na podstawie:
2024 © CBM test. ALL Rights Reserved.