Kim jest tajemniczy klient pracujący w naszej firmie? Bazując na własnym doświadczeniu jak i na wiedzy jaką uzyskujemy współpracując z MSPA nasza firma stworzyła nowy nie spotykany na polskim rynku model prowadzenia badań mystery shopping. Od ponad ośmiu lat budujemy bazę potencjalnych audytorów badań tajemniczego klienta. Masza baza zawiera ponad 50 000 wpisów osób zainteresowanych pracą jako audytorzy badań tajnego klienta. Każda z osób wpisujących się do naszej bazy określa swój profil konsumencki, między innymi opisując miejsca gdzie wykonuje zakupy, banki z usług których korzysta, markę samochodu którym jeździ.
Kim jest tajemniczy klient, zazwyczaj jest to osoba między 20 a 45 rokiem życia, mieszkaniec miasta, o średnim lub wyższym wykształceniu.
Informacje te w doskonały sposób pozwalają na wstępną selekcję osób najbardziej zbliżonych do rzeczywistego profilu klienta firmy dla której realizujmy badania tajemniczego klienta.
Wszyscy audytorzy realizujący badania dla naszych Klientów przechodzą odpowiednio opracowany i kontrolowany system szkoleń. dotyczące badań typu Mystery Shopping. Program szkoleń obejmuje zagadnienia związane z technikami obserwacji, zapamiętywania i oceniania wybranych elementów jakości obsług. Każdy audytor na koniec szkolenia przechodzi test cech pozwalający określić jego predyspozycje do wykonywania badań tajemniczy klient.
Wysoka jakość badań tajemniczy klient zależy bowiem w znacznej mierze od poziomu przygotowania audytorów realizujących prace terenowe. W tym celu nasz zespół opracował pełną ścieżkę szkolenia i kontroli jakim podlegają nasi audytorzy.
Dzięki rejestracji każdego szkolenia mamy całkowitą pewność, że każdy zatrudniany przez nasz audytor badań tajemniczy klient jest w pełni przygotowany do realizacji stojących przed nim zadań.
Po pozytywnym przejściu szkolenia wstępnego oraz testu cech każdy z naszych współpracowników przechodzi szkolenie dedykowane danemu projektowi.
Wszystkie szkolenia prowadzone telefonicznie z centrali naszej firmy rejestrowane audio pozwalają na pełną kontrolę nad tym procesem. Każde szkolenie jest rejestrowana audio, a cały proces podlega ciągłej kontroli kierownika projektu.
Jest to rozwiązanie dzięki któremu każdy audytor badań tajemniczy klient przechodzi dokładnie ten sam cykl szkoleniowy i posiada dokładnie taką samą wiedzę jak wszystkie inne osoby pracując przy tym samym badaniu. Technika ta zapewnia niemal całkowite wyeliminowanie błędów pomiaru związanych z różnego stopnia przeszkolenia audytorów badań tajemniczy klient.
Więcej o badaniach Tajemniczy Klient
Nasz portal Ankieterski
Nasza pozycja na rynku badań Tajemniczy Klient
2024 © CBM test. ALL Rights Reserved.