Dobra obsługa to coś co zawsze się opłaca. Czy oby na pewno jesteśmy na nią gotowi? Po lekturze artykułu mam kilka wątpliwości:
Czytaj dalejTajemniczy klient w teatrze
Źródło: www.teatrsoho.pl
scenariusz i reżyseria: Igor Gorzkowski
premiera: 26 kwietnia 2014
Dobry sprzedawca powinien być jak aktor w najlepszym teatrze – twierdzi Mary Portas, brytyjska gwiazda telewizyjna i guru handlu detalicznego. Podobnego zdania jest Wesoły , bohater spektaklu „Tajemniczy klient” Igora Gorzkowskiego. Mężczyzna specjalizuje się w testowaniu jakości obsługi w branży usługowo-handlowej. Rzadko się zdarza, aby Wesoły napotkał na swojej drodze równego sobie przeciwnika. Jego codzienność to kontakt ze znudzoną panią w sklepie obuwniczym, która nie ma zamiaru pomóc klientowi w wyciągnięciu pudełka z jego rozmiarem. Z doradcą bankowym pochłoniętym rozmową z kolegą, podczas gdy kolejka petentów przestępuje z nogi na nogę. Z instruktorem fitness, który nie zwraca uwagi na podopiecznych, bo w trakcie zajęć flirtuje z jedną z uczestniczek. Z fotografem, który zamiast zadbać o to, ...
Kolejna edycja katalogu PTBRiO jest okazją do kolejnych podsumowań, tym razem roku 2013.
Również w tym okresie przeprowadziliśmy ponad 40 000 obserwacji tajemniczego klienta. A tutaj znajduje się ubiegłoroczny ranking firm.
A oto wyniki rankingu z roku ubiegłego
Czytaj dalej
Już na początku maja udostępniony został nowy serwis Internetowy naszej firmy. Strona choć ciągle testowana i uzupełniana jest już dostępna.
Czytaj dalej
Tradycyjnie w maju tajemniczy klient odwiedza salony. Nasz zespół wspólnie z Tygodnikiem Auto Świat przeprowadzi największe porównawcze badania jakości obsługi w salonach sprzedaży nowych samochodów. Będzie to już 11 edycja tego projektu, a po raz 10 badanie realizowane będzie według niezmiennej metodologii. Tajemniczy klient odwiedza salony największych producentów i importerów samochodów.
Wyniki badania opublikowane zostaną w połowie lipca. Dodatkowo z okazji 10-lecia projektu planujemy serię artykułów podsumowujących ostatnie 10 lat badań i 10 lat zmian w jakości obsługi klienta w salonach samochodowych.
W podsumowaniu ubiegłego 10-cio lecia przeanalizujemy jak zmieniałam się jakość obsługi w tym czasie, spojrzymy na zmiany w organizacji salonów sprzedaży nowych samochodów oraz dostępność i przebieg jazd testowych. Pokażemy która z marek zdobyła super puchar dziesięciolecia, która wygrała najwięcej razy i która najczęściej ...
Firmy z którymi pracowaliśmy:
2022 © CBM test. ALL Rights Reserved.