Zabójcze limuzyny, czyli jak UOKiK zmasakrował koncerny absurdalnymi przepisami
Tomasz Molga, Na temat, 14/04/2014
UOKIK w pół roku zmasakrował koncerny samochodowe. BMW, Lexus, Porsche, Volvo, Aston Martin to niebezpieczne produkty, zagrażające bezpieczeństwu użytkowników. Jednak nie o zwykłe „niebezpieczeństwo” tu chodzi.
Więcej znajdziecie tutaj
Czytaj dalejJakość obsługi w salonie
Zgodnie z zapowiedziami zaczynamy cykl wpisów na temat zmian jakie przeszedł rynek sprzedaży nowych samochodów w ciągu ostatniego dziesięciolecia. Interesującym nas aspektem będzie oczywiście jakość obsługi w salonie. Wszystkie wyniki pochodzą zaś z badania Mystery driver, realizowanego przez nasz zespół wspólnie z tygodnikiem Auto Świat.
Na początek zmiana wskaźnika jakości obsługi we wszystkich badanych salonach samochodowych na w ciągu ostatnich 10 pokazuje wykres:
Jakość obsługi w salonie
Jak widać wskaźnik opisujący jakość obsługi w salonie w ciągu ostatnich 10 lat wzrósł z poziomu 70 do 86,3 punktu w 100 punktowej skali. Zmiana o 16,6 punktu stanowi poprawę ponda 20% w stosunku do toku 2005.
Czytaj dalej
Zakończyliśmy już tegoroczny „Wielki test salonów”, który od 11 już lat realizujemy wspólnie z redakcją tygodnika Auto Świat.
Tym razem publikacja wyników nastąpi jako dodatek do tygodnika i będzie dostępna w 3 tygodniu lipca. Do tego czasu wszystkie wyniki testu znane są jedynie redaktorom tygodnika i szefom naszej firmy.
Aby umilić czas do publikacji postanowiliśmy podsumować ostatnią dekadę tego badania. W najbliższym czasie opracujemy szereg artykułów dokumentujących jak zmienił się polski rynek sprzedaży nowych samochodów jeśli chodzi o jakość obsługi Klienta.
Czytaj dalej
Tajemniczy klient na stacji potrafi posuć krew. Praca sprzedawcy nie jest niczym łatwym, nie jest też pracą która każdemu będzie sprawiała przyjemność. Warto więc zastanowić się nad systemami rekrutacji i szkolenia pracowników tak aby unikać nadmiernych frustracji.
„Kazali nam kupić krzesła, jeśli nie chcemy stać przez 12 godzin”. Pracownicy stacji benzynowych odsłaniają kulisy pracyŹródło: Michał Gąsior
Pracownik stacji benzynowej jednej z dużych sieci poskarżył się w internecie, że szefostwo kazało załodze zrzucić się na krzesła, bo inaczej będzie musiała stać przez całą zmianę. „Problem z siedzeniem” to codzienność wielu zatrudnionych na stacjach. Tak jak np. obcinanie wypłat, kiedy kierowcy odjadą bez płacenia za paliwo. Ale i pracownicy mają na sumieniu drobne oszustwa i grzeszki. W rozmowach z naTemat opowiadają o tych ciemnych i jasnych stronach pracy w zawodzie „stacyjnego”.Pretekstem do dyskusji ...
Po raz kolejny okazało się, że badania exit poll realizowane przy okazji wyborów są dokładniejsze niż rzeczywiste dane podawane z niepełnej liczby komisji.
Poniżej zestawienie danych:
Dane PKW z 91 proc. komisji exit poll Wyniki oficjalne PO 32,35% 32,8% 32,13% PiS 31,29% 31,8% 31,78% SLD 9,55% 9,7% 9,44% Nowa Prawica 7,21% 7,22% 7,15% PSL 7,06% 7% 6,8% Czytaj dalejFirmy z którymi pracowaliśmy:
2022 © CBM test. ALL Rights Reserved.