Tajemniczy klient na stacji

Tajemniczy klient na stacji potrafi posuć krew. Praca sprzedawcy nie jest niczym łatwym, nie jest też pracą która każdemu będzie sprawiała przyjemność. Warto więc zastanowić się nad systemami rekrutacji i szkolenia pracowników tak aby unikać nadmiernych frustracji.

„Kazali nam kupić krzesła, jeśli nie chcemy stać przez 12 godzin”. Pracownicy stacji benzynowych odsłaniają kulisy pracy

Źródło: Michał Gąsior

Pracownik stacji benzynowej jednej z dużych sieci poskarżył się w internecie, że szefostwo kazało załodze zrzucić się na krzesła, bo inaczej będzie musiała stać przez całą zmianę. „Problem z siedzeniem” to codzienność wielu zatrudnionych na stacjach. Tak jak np. obcinanie wypłat, kiedy kierowcy odjadą bez płacenia za paliwo. Ale i pracownicy mają na sumieniu drobne oszustwa i grzeszki. W rozmowach z naTemat opowiadają o tych ciemnych i jasnych stronach pracy w zawodzie „stacyjnego”.Pretekstem do dyskusji ...

Czytaj dalej

Exit poll lepszy niż PKW

Po raz kolejny okazało się, że badania exit poll realizowane przy okazji wyborów są dokładniejsze niż rzeczywiste dane podawane z niepełnej liczby komisji. 

Poniżej zestawienie danych:

   Dane PKW z 91 proc. komisji exit poll  Wyniki oficjalne PO  32,35%  32,8%  32,13%  PiS  31,29%  31,8%  31,78%  SLD  9,55%  9,7%  9,44%  Nowa Prawica  7,21%  7,22%  7,15%  PSL  7,06%  7%  6,8%

Czytaj dalej

Dobra obsługa

Dobra obsługa to coś co zawsze się opłaca. Czy oby na pewno jesteśmy na nią gotowi? Po lekturze artykułu mam kilka wątpliwości:

http://natemat.pl/103115,sklep-z-koszulkami-przy-zwrotach-dorzuca-t-shirt-gratis-a-polak-burak-to-wykorzystuje-mam-juz-4-koszulki-debile

Czytaj dalej

Tajemniczy klient w teatrze

  • 21 maja 2014

Tajemniczy klient w teatrze

Źródło: www.teatrsoho.pl

scenariusz i reżyseria: Igor Gorzkowski

premiera: 26 kwietnia 2014

Dobry sprzedawca powinien być jak aktor w najlepszym teatrze – twierdzi Mary Portas, brytyjska gwiazda telewizyjna i guru handlu detalicznego. Podobnego zdania jest Wesoły , bohater spektaklu „Tajemniczy klient” Igora Gorzkowskiego. Mężczyzna specjalizuje się w testowaniu jakości obsługi w branży usługowo-handlowej. Rzadko się zdarza, aby Wesoły napotkał na swojej drodze równego sobie przeciwnika. Jego codzienność to kontakt ze znudzoną panią w sklepie obuwniczym, która nie ma zamiaru pomóc klientowi w wyciągnięciu pudełka z jego rozmiarem. Z doradcą bankowym pochłoniętym rozmową z kolegą, podczas gdy kolejka petentów przestępuje z nogi na nogę. Z instruktorem fitness, który nie zwraca uwagi na podopiecznych, bo w trakcie zajęć flirtuje z jedną z uczestniczek. Z fotografem, który zamiast zadbać o to, ...

Czytaj dalej

Znów ponad 40 000 obserwacji

Kolejna edycja katalogu PTBRiO jest okazją do kolejnych podsumowań, tym razem roku 2013.

Również w tym okresie przeprowadziliśmy ponad 40 000 obserwacji tajemniczego klienta. A tutaj znajduje się ubiegłoroczny ranking firm.

A oto wyniki rankingu z roku ubiegłego

Czytaj dalej

Głosowanie

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

  • Tak (67%, 137 Głosów)
  • Nie (24%, 49 Głosów)
  • Nie mam zdania (9%, 19 Głosów)

Liczba głosów: 205

Loading ... Loading ...

Nasi Klienci

Firmy z którymi pracowaliśmy: